Bakgrunn

FB

fredag 26. juli 2013

Vinneren av Giveawayen!

Idag har jeg gjort en trekning på Giveawayen jeg har hatt siste måneden.


Det var mange interesserte og mange lodd som ble delt ut. Jeg vil først og fremst takke alle sammen som har deltatt, jeg har fått flere nye følgere og mange likere på Facebook.

Så til vinneren og den som kan vente seg en pakke i Posten den nærmeste tiden.




-Trommevirvel-





...........................




Nina med den fine bloggen Tindrande Auge

Send meg en epost på frokenhege@gmail.com med din adresse.

Og til alle dere andre som deltok men desverre ikke vant i denne omgang- det kommer garantert flere sjanser til høsten. Inntil videre er det sikkert noen andre som har Giveawayer i blogglandia, sjekk innom NorskeInteriørbloggere sin side dedikert til konkurranser -her-


1 kommentar:

  1. Oioi heldige meg!! ;) tusen takk, dette var en kjekk overraskelse ;) klemmer fra Nina

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.