Bakgrunn

FB

mandag 1. juli 2013

Et lite kveldsmåltid!

Jeg er veldig svak for avokado og kunne spist flere om dagen. Det er veldig godt i salat og for ikke å snakke om guacamole. Eller du kan lage noe lett av den som jeg har gjort her.

Du trenger:

En avokado
Rømme/creme fraishe
Salat
Sitronsaft
Salt
Reker


Del avokadoen i to og ta ut steinen, ikke kast skallet men ta vare på dette.
Mos avokadoen ett med en gaffel. Salte litt og ha over noen spruter sitronsaft. Bland godt sammen.
Ha over litt rømme, en god spiseskje eller noe sånt (veldig på slump dette)
Legg et salatblad oppi skallet, legg massen over og pynt med reker.

Vel bekomne!!

1 kommentar:

  1. Mmmm så lekkert ut! Titt gjerne inn til meg - der ligger det noe til deg!

    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.