Bakgrunn

FB

onsdag 3. juli 2013

Kantsaks

Når man klipper plenen kommer man ofte ikke helt inntil kanter, gjerder og hus. Da må man til med andre verktøy. Man kan bruke en manuell hagesaks, men dette tar jo igjen veldig med tid. Man kan bruke en elektrisk kantklipper, eller man kan kjøpe en slik smart oppfinnelse som jeg har gjort.

Jeg får fort senebetennelse i armen om jeg klipper med vanlig manuell hagesaks, og gidder ikke alltid dra frem den store elektriske. I tillegg synes jeg den elektriske ofte griser til huset med grønske så for å slippe å vaske det bort bruker jeg ikke den der. Så denne var virkelig smart for meg. 


En liten oppladbar elektrisk sak som kommer fra Biltema av alle steder. De har lignende modeller  hos Gardena og Bosch, men de koster noe mer. Hagesett batteridrevet heter det på Biltema og du finner linken -her- I tillegg til denne delen som kan brukes på gress er det med en noe lengre del som kan brukes til små busker.


Jeg har laget en film også for å vise dere hvordan den er i bruk. 

Så hvis du lett vil klippe kanter i hagen din uansett om den er liten eller stor er dette oppfinnelsen for deg.



1 kommentar:

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.