Bakgrunn

FB

onsdag 31. juli 2013

Nybeisa terrasse

Terrassen foran huset vårt er ikke den fineste men jeg drømmer om å lage ny og oppdatere den, jeg har tidligere skrevet ett innlegg om dette -her- Drømmen er tak over og gjerne noe større platting. Men av diverse grunner blir ikke det helt med en gang. 

Men det jeg kan gjøre inntil videre er å få den til å se ok ut som den er. Og det har jeg prøvd på nå.

Etter en skikkelig vask og skrubb med terrassevask ble den gamle beisen godt matta ned og gulvet ble enda mer slitt og stygt enn det var fra før. 

Her er før bildene.


Etter bildene viser et nybeisa terrassegulv.

Jeg har brukt Butinox Terrassebeis i fargen 1002 Furu. Jeg har veldig lyst på å helt lyst grått gulv ala shimmergrå, men det kan vi ikke få til her ettersom det tidligere er brukt mørk beis. 


Men jeg er veldig fornøyd med hvordan det ble seende ut nå.
Det er ikke perfekt men det er så godt som vi kan få det med utgangspunkt i de slitte plankene.

Ikke se på terrasseveggene for de skal males i neste godværsperiode er planen..... 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.