Bakgrunn

FB

tirsdag 23. juli 2013

Vegghylle

Endelig er den fine vegghyllen min oppe og klar til bruk. Den kommer fra Lille My interiør og finnes -her-

Jeg vingla lenge på hvor jeg skulle henge den opp men kom frem til det måtte bli på kjøkkenet. Mest fordi jeg synes den passer best der ute, fordi den stilen ikke går på stue, soverom eller gang. Og mye fordi det var bare på kjøkkenet jeg hadde veggplass til den.

På kjøkkenet var det tre valg. Ene stedet den kunne henge var mellom kjøkkenskapene og døra inn til stua. Men i denne veggen går det mange ledninger til strøm og vann fra kjøkkenet til badet over. Så den utgikk litt etterhvert. Så var det to andre steder hvor den kunne henge. Den ene var da bak kjøkkenbordet men der ville den henge litt i veien når vi reiser oss fra kjøkkenbordet. Så var det bare denne plassen igjen inni huken hvor jeg før hadde kunsten ungene kommer hjem med fra barnehagen.

Så nå er den endelig på plass rett over Ergorapido støvsugeren. Den vil om vi åpner døren direkte fra gangen til kjøkkenet henge litt i veien, men den døren er låst og ikke i bruk til daglig. Så det vil ikke bli noe problem egentlig.


Har satt to Ib Laursen ting jeg kjøpte i Danmark inni der. Og hesten med handlelapper og blyant i munnen. Men det er mye mulig at jeg vil rullere litt på hva som blir stående der, men slik blir det inntil videre hvertfall. 

Jeg er superfornøyd og veldig glad for jeg valgte akkurat den plassen. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.