Bakgrunn

FB

torsdag 19. april 2012

Eggetimer

Jeg vet ikke om det heter akkurat det, men det er hvertfall det vi bruker den mest til. Samt når jeg baker boller og kaker, eller fredagspizzaen er i ovnen.

Vi hadde en jalla en fra Nille eller noe lignende før som rett og slett tok kvelden, og jeg var egentlig ikke noe lei meg for det siden den var mindre pen å se på. Den stod inni et skap, men denne herligheten er så fin at den kan igrunn så fremme på benken eller et annet sted.


Enkel form i en lilla kul farge.


Jeg stod først og skulle velge mellom lysegrå eller sort. Men så tenkte jeg- Nei, hvorfor altid velge de fargene. Hvorfor ikke velge noen med mer farge på.

Jeg trodde min mann skulle si "Hadde de den ikke i sort?" Men istedet sa han "Hvis du synes den er fin så...."

Og det gjorde jeg, jeg synes den var fin. Veldig enkel men likevel kul. Den er kjøpt på Kitchn og jeg fikk den av min mor. Men den koster den nette sum av 59 kroner, ingen upris synes jeg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.