Bakgrunn

FB

onsdag 25. april 2012

En ny skatt i hus!

Noen som husker det kjempenydelige Dukkeskapet som jeg skrev om i dette innlegget?

Jeg klarte ikke bare å la det være. Jeg kunne ikke se at det ikke ble kjøpt og ikke minst at det kanskje ble sluttet å selge i Norge, gikk ut av produksjon eller noe slik. Det er overhodet ikke første gang det skjer med meg.  Så da bestemte jeg at nå skulle det ikke skje, nå skulle jeg ikke gå glipp av et fint kjøp fordi jeg evt bruker for lang tid på å tenke.

Så da var det å ta saken i egne hender og kjøpe det da. Litt stivt med 600 kroner, men skal få bidrag av min snille far.


 Nydelig lilla farge med blomster på dørene.


 Følger med 4 hengere til dukkeklær.


 Og en liten skuff til sko, sokker og andre dukkedetaljer.


Er det ikke nydelig?

Foreløpig står det i eska og er på loftet klar for en liten prinsesse som fyller 3 år i mai. Da skal det pakkes inn og finnes frem igjen og komme på rommet med mange fine dukkeklær i. Tipper hun blir superglad!!


1 kommentar:

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.