Bakgrunn

FB

fredag 20. april 2012

Princess

Princess har fått ny nettbutikk, og i den forbindelse kjører de Fri Frakt på alle varer, også med hjemkjøring. Gjelder tilogmed søndag 22 april.

De har også endel kampanjer med gode priser på utvalgte varer, bland annet disse.





Hadde lommeboken min vært litt større enn det den er (uten jobb og inntekt) så kunne jeg shoppa mye her. Men nøyde meg med ett sengesett hver til ungene, som de uansett trenger nå som de bruker stor dyne. Og to pakker servietter på tilbud, serviettdilla som jeg har.




Og ikke nok med det, istedet for å måtte dra til Posten for å hente. Eller i mitt tilfelle, Post i butikk- så valgte jeg å få det levert hjem på døren fordi det også var gratis. Utrolig deilig å bare få ting levert slik, eller håper det da fordi jeg har overhodet ikke prøvd det før. Bruker jo koste endel, og økonomisk som jeg er er det ikke noe jeg har valgt å bruke penger på.

Så shop til you drop jenter, dette må dere få med dere om dere liker Princess som jeg gjør!!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.