Bakgrunn

FB

mandag 23. april 2012

Muffinstativ

Det har blitt veldig mange nye ting i hus i det siste. Mye forbindelse med at jeg har hatt bursdag i april. Dette er også en av bursdagsgavene jeg fikk, og kom fra min mor.

Et stativ til muffins/cupcakes til 23 kaker, se her.


Det er fra Wilton og ble kjøpt på Kitchn.



Slik såg det ut når det ble satt sammen og satt på bordet.

Nå er det bare å glede seg til en anledning så jeg kan bake, eller kanskje man ikke trenger en anledning? Kanskje anledningen å teste ut stativet er god nok?!





3 kommentarer:

  1. Ikke bare er det kjekt med cupcakestativ, det er fint også :)

    Fin tirsdagskveld til deg også!

    SvarSlett
  2. Kjempe fint stativ :)
    Må lære meg å lage cupcakes osv jeg også.. ;)

    SvarSlett
  3. Ønsker meg veldig sånn stativ, så mye flottere enn å ha cupcaksene på fat. :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.