Bakgrunn

FB

søndag 29. april 2012

Nytt soverom

Også i dukkehuset denne gangen, vårt eget soverom er jeg veldig fornøyd med for tiden.

Rommet som var nede som jeg først tenkte å ha som kjøkken fant jeg ut kræsja med tapeten. Så dermed ble det rosa soverom. Tapeten var jo der allerede, men jeg malte to vegger rosa for å bryte litt av.

Sengen, sminkebordet og krakken er gamle møbler fra 80 tallet.


 Ble det ikke ganske mye friskere med litt knæsj rosafarge?


Og ikke minst litt bilder på veggene?



Har også malt litt i gang nede, den og stua skal også tapetseres. Men det er ikke skjedd enda. Igjen, også i dukkehuset.Badet tror jeg at jeg dropper å gjøre noe med, for vet ikke hva det skulle være. Men får se hva jeg gjør når resten er tapetsert.

To be continued.....


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.