Bakgrunn

FB

lørdag 28. april 2012

Nytt kjøkken

Desverre ikke i vårt hus, men i det lille dukkehuset. Men veggene er i det minste matchende nå da, hvitt begge steder.

Rommet før som soverom


 Men siden jeg selv kunne tenkt meg kjøkken og stue i andre etasje kunne jeg hvertfall fikse det til i dukkehuset om ikke annet.


Utrolig hva litt maling kan gjøre med et rom, lite eller stort.


Gulvet lar jeg bare være som det er, ser ikke så godt det når resten blir fint.
(også litt fordi å legge gulv er litt mer omstendelig, eller var det bare det?)


Har tapetsert resten av huset (kommer mer i annet innlegg) og hadde tapetrester fra stua som jeg synes gjorde seg som bilde på veggen på kjøkkenet.

Nå er det resten av rommene som skal shines, tror jeg satser på tapet i stue og gang. Soverommet og badet tror jeg blir beholdt som det er siden de var ganske fine i seg selv. Og med tanke på at det er en 3 åring som skal leke med dette tror jeg ikke hun egentlig bryr seg nevneverdig om det er oransje blomstrete eller hvitt.

1 kommentar:

  1. Så fint!! Kjempefint dukkehus og møbler! Jeg har selv akkurat pusset opp ett gammelt dukkehus og samler nå møbler til hus nr. 2. jeg storkoser meg med prosjektet selv om min datter er 17... Finfin helg til deg, jeg gleder meg til å se fortsettelsen :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.