Bakgrunn

FB

mandag 30. april 2012

Scallopine Al Limone

Vi handler maten vår på Rema 1000 og jeg er veldig glad i de heftene med nye middager de gir ut. Men så er det det med å faktisk lage all den gode maten som er i disse heftene da. Det er vel der vi svikter litt. Men nå prøver vi i det minste å ha en ny rett i uken.

Men så kom dette heftet med hjem fra butikken og jeg likte fort denne oppskriften.


Scallopine Al Limone
heter retten så fint og består av dette

Tomat, aubergine, paprika, tomat og svinekjøtt

 

Stek paprikaene møre


Når de er myke ha i aubergine og tomat.

 

Evt bank og mel svinefiletene.


Bland alle grønnsakene sammen. Krydre og gjør som står i oppskriften, eller gjør etter ditt eget hode som jeg gjorde da vi ikke hadde alle ingredienser i hus.

Server med svinefiletene. Oppskriften sier ikke noe om tilbehør som poteter eller ris, men vi valgte å ha ris til da jeg ikke føler det er ett fullverdig måltid uten.

Bon Apetit!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.