Bakgrunn

FB

søndag 22. juli 2012

22.07.2011


 ♥Vi vil aldri glemme

En dag de fleste nordmenn husker og alltid vil huske. Jeg husker enda da nyhetene kom på radio som jeg hørte på mest konstant hele ettermiddagen. Samt å bruke mobilen til nyheter, ble endel reload på nettaviser den dagen. Jeg var hjemme med ungene og var veldig bevisst på at jeg ikke ville skru på ekstra nyhetssending så de fikk det med seg. De var 3,5 og 2 år da- og vi var bevisste på å skjerme de.

 Enda mer husker jeg dagen etter når jeg våknet og leste nyheter med hvor mange som var døde. 


Ikveld skal jeg tenne lys og se på minnekonsert på tv. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.