Bakgrunn

FB

torsdag 19. juli 2012

Ergorapido

I mai deltok jeg i en Giveaway Hilde med bloggen Feien og Fjong hadde. Jeg var ikke blandt vinnerene opprinnelig, men siden den ene som vant ikke meldte seg ble det omtrekning og jeg gikk av med seieren. Den andre premien jeg får på Giveaway i min periode som blogger, det er ikke verst synes jeg. Har jo deltatt, og deltar på mange enda. Ingenting er som å vinne noe!

Den knallfine premien var denne Ergorapido støvsugeren fra Electrolux!


Grønn og fin står den og pryder kjøkkenet og venter på noen smuler eller 4 og støvsuge.

Helt fra jeg fikk epost at jeg skulle få en såg jeg den for meg i hjørnet der hvor kosten stod før. Men hvem trenger feiekost på kjøkkenet når man har denne?!


Det er en avtagbar håndstøvsuger nederst som er glimrende og støvsuge sofa med, eller smuler på bord eller benk. Dette er det eneste den er utprøvd på for øyeblikket. Tenkte også å ta den med ut i bilen og støvsuge setene. Håndstøvsugeren løsnes fra håndtaket med ett enkelt grep, og er også veldig lett å tømme.

Forran er det åpning så du kan suge ut støvet med en annen normal støvsuger. Ellers kan en tømme støvbeholderen direkte i søppelet og det er enkelt og rengjøre og vaske filterne.

Så til noen av finessene med denne grønne glitrende herligheten!!!

På ladestasjonen er det festa ekstra munnstykker til bruk på håndstøvsugeren.

Under er det hull til å feste ledningen, og rom for å surre inn ledning man ikke trenger hvis kontakt er like ved. Det er også mulig å henge hele ladestasjonen på veggen.

Bak på håndtaket er det gummifester slik at den kan stå inntil bord eller benk, ganske så praktisk.

Den kuleste effekten- synes jeg er lysdioder nederst så man kan se alle smulene og støvet den skal suge.

Jeg er superduperfornøyd og kan ikke forstå hvorfor jeg ikke har fått tak i en sånn før. Jeg har egentlig ikke ord for hvor genial den er, den må rett og slett bare prøves. De er ikke så veldig galne i pris heller, ligger på litt over 1000 kroner har jeg sett. Så vil du lette arbeidet med å sope smuler og støv hjemme hos deg må du bare løpe å kjøpe.

Ingen negative ting med denne, annet enn at om jeg selv fikk velge ville jeg valgt en annen farge som passer mer inn på kjøkkenet. Men det betyr overhodet ingenting og går ikke utover funksjonaliteten.

Den vil ikke kunne erstatte en vanlig støvsuger, men for meg var heller ikke det intensjonen. Jeg ville ha den til å erstatte feiebrettet og gjøre jobben lettere med å sope opp smuler under kjøkkenbordet som daglig bygger seg opp.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.