Bakgrunn

FB

mandag 23. juli 2012

Minimuffins

Jeg var og handlet på Obs Kvadrat nylig og kommer over disse supersøte minimuffinsformene, de var så fine at jeg måtte jo simpelten bare ta de med i posen hjem. Visste ikke når jeg fikk bruk for de, men de måtte bli brukt hvertfall.  Men så ventet vi sommerbesøk en dag, og da ble de brukt fortere enn jeg ante. For det måtte jo bli sjokolademuffins oppi disse, hva kan vel smake bedre en sommerdag.



100 stykk i pakken, 50 lilla og 50 rosa. De er fra Cacas, husker desverre ikke prisen.


Ventet gjester med glutenintolleranse, så da er jo posemixen til Toro perfekt. Både røren og glasuren er uten gluten har jeg lært, så det passa jo veldig fint.


Den glasuren her er knallgod, så litt fant veien utenom muffinsene og rett ned i magen istedet...


Ble 36 små muffins ut av hele posen, og jeg tok glasuren på mens de var varme.


Så danderte jeg de fint i etasjefatet, ettersom de var så små at de ikke passet helt i muffinsstativet mitt.


Så var kaffen servert med små minimuffins til, nam nam.

Det kan også rapporteres at de var knallgode på smak. Og størrelsen var helt perfekt for en munnfull, så ble det ikke så mye klin og gris med smuler heller.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.