Bakgrunn

FB

lørdag 28. juli 2012

Ny såpepumpe


Den forrige såpepumpen vi hadde på badet i andre etasje tok desverre kvelden. Den var ganske fin og enkel, men var noen år og hanglet den siste tiden. Men når pumpemekanismen knakk av så kan en vel trygt si at den hadde gjort sin jobb.

En stund lurte jeg på om jeg skulle kjøpe plastsåpepumpe fra matbutikken, men der går tross alt grensen. Det synes jeg ikke er noe pent, så det ville jeg helst unngå.

Jeg ble jo ikke akkurat skuffet da jeg innså jeg måtte ut å shoppe litt. Men det var et par kriterier;

- Den skulle ikke være for stor, da det ikke er så stor plass ved siden av vasken på badet.
- Den skulle ikke kunne knuse, det er dumt med barn i husstanden om den går i gulvet etter en uke.

Og det viktigste;

- Den skulle såklart være fin å se på.


Alle kriteriene ble oppfylt i denne fine såpepumpen fra Lisbeth Dahl.


Nærbilde av de fine detaljene på utsiden, og refleksjon av meg selv.

Det gjorde jo heller ikke noe at jeg var så heldig å finne den på -30% på en av mine Favoritt butikker i Sandnes, LaVida Interiør på Amfi Vågen.  Så til 97 kroner fikk den bli med hjem i posen.


Her fikk den plass oppe ved vasken på badet og jeg er superfornøyd med innkjøpet.


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.