Bakgrunn

FB

søndag 8. juli 2012

Hello Kitty bursdagsmuffins

Endelig skulle jeg få ta i bruk Muffinsstativet jeg fikk til bursdagen.

Anledningen var 3 års feiringen i mai
(ok, innrømmer at jeg henger lovlig langt etter nå)


Igjen, grunnet mangel på tid med arbeidende mamma og to små, det som kalles tidsklemma, så kommer muffinsene fra bakemixen til Toro. Men kremen ville jeg ha rosa uten å bruke ferdigmix- og uten smørkrem. Så da ble google tatt i bruk og jeg fant frem til denne oppskriften. Kjempegod og litt annerledes med smak av crème fraîche. Rosa er den jo såklart og, men helt lys.

Pynten som står oppi er fra en pakke med Hello Kitty muffins jeg laget i vinter.

De ble både kjempefine og knallgode!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.