Bakgrunn

FB

tirsdag 28. mai 2013

4 års feiring!

 Helgen vår har bestått av å feire minste-mor i huset som har blitt hele fire år.


Sjokoladekake ble bakt, pavlova ble mikset sammen av en pose Toro miks,
og det ble pyntet med en blandt annet en vimpelrekke fra Åhlens.


Bordet var dekorert med Minni Mus fra topp til tå.

Plastduk (som var veldig praktisk med 7 barn som griste) hadde blomster og dekor av Minni Mus. Godteposer med Minni Mus ble fyllt opp, ikke bare med godteri men også med bla. hår klemmer, klistremerker og ballong. Og sist men ikke minst laget jeg Minni Mus ører til alle de små gjestene.

Fremgangsmåte på dette kommer imorgen.

1 kommentar:

  1. Gratulere med vel overstått 4års feiring.
    Koselig med både Minni Mus og vimpelrekke. Hatt minnibursdag her også tidligere.. Og vimpelrekka har jeg selv ute ved inngangspartiet..

    Ha en fin ettermiddag!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.