Bakgrunn

FB

lørdag 11. mai 2013

Serviettdilla (igjen)

Før har jeg skrevet dette innlegget om å ha serviettdilla. Ser på bildet som ligger i det innlegget nå og ser det ligger hele syv pakker med servietter der, og tenker ops- det var jo ikke så mange. Så man kan vel trygt si at denne dilla har ekspandert til nå.

Men til mitt forsvar så er det viktig å ha en serviett for enhver anledning og farger på annen dekor.

Men tror jeg virkelig jeg må stoppe dilla for en liten stund og bruke opp noen av de SEKSTEN pakkene som ligger i skuffen nå.


Så nå lære meg å gå forbi en reol eller hylle med servietter nå, selv om de bare koster 5 kroner som noen av de har gjort på supertilbud på Nille.

Men om ikke annet så fikk jeg tømt skuffen og vasket og ryddet oppi der. Det ble ryddig og enda mer system. Må jo elske system!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.