Bakgrunn

FB

onsdag 15. mai 2013

Pom poms

Mulig jeg henger veldig etter på trendene, men da jeg var i Oslo i april så jeg mange butikker som pynta med pom poms. Jeg har jo forsåvidt sett det på mange blogger også, men ikke gjort noe med det. Jeg har synes det var fint, men ikke helt vist hvor jeg evt skulle hatt de. 


Men så måtte jeg jo sjekke innom Ebay da for å se om jeg kunne finne noen til en lav pris, og det kunne jeg jo. Så da klarte jeg ikke motstå fristelsen nei. 

Det er vel kanskje noe som ikke er så enkelt å lage selv, du kan jo for eksempel stikke innom bloggen til Jeanette som har laget blogginnlegg om å lage de selv, du finner det -her- Veldig enkel og grei fremgangsmåte.

Men vil man ikke lage selv kan man kjøpe de ferdig, for eksempel på ebay. Mine ble kjøpt her


og kosta 14 kroner for to ulike størrelser. Eller du kan søke på paper pom poms og finne mange andre varianter.



1 kommentar:

  1. Søte de var. En god erstatning til ballonger i bursdagsselskap....siden mor i huset ikke liker ballonger spesielt godt.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.