Bakgrunn

FB

tirsdag 7. mai 2013

Huset på Landet

Tidligere har jeg skrevet dette innlegget om Huset på Landet. Den gang holdt de til i et gammelt hus midt i krysset på Malmheim. Dette huset skal rives for å lage plass til et nytt kryss og butikken har flyttet til Årsvollveien 150 ikke så langt borte. Bare en liten sykkeltur fra huset mitt. 

"Alt innen gaver og interiør. Lamper og så mye mer."


For når man besøker denne butikken føles det som om de har alt mellom himmel og jord. Min stil passer perfekt inn i alt de selger, og hadde jeg hatt millioninntekt hadde jeg plukket med meg alt jeg fikk plass til og mere til. 


Tok noen bilder på alt det fine jeg fant, selv om jeg ikke kjøpte så mye denne gangen. 
Kun et lite fuglehus til å ha på terrassen til sommeren ble med hjem i sykkelkurven denne gangen. Gleder meg til å ordne litt på terrassen og henge det opp der ute.

Så hvis du vil besøke Huset på Landet må du ta deg til Årsvollveien 150 i Sandnes. Det ligger ikke så langt av fra motorveien, og du kommer ikke til å angre.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.