Bakgrunn

FB

torsdag 9. mai 2013

Ny dekor

Jeg går veldig fort lei dekor som er på hyllen på gjestetoalettet nede. Så her byttes det ofte ut, noe er man mer fornøyd med enn annet også. Men dette var veldig på pluss siden og jeg synes det ble ganske så bra.


Det kule skiltet i metall kommer fra Living og har teksten "Keep Calm and Carry on" og kosta den nette sum av 49,90. Det er her kombinert med to små t-lysestaker i mørk grå sink og jeg synes det passa veldig fint.

Det står her sammen med Air Wick duftpinnene og kurven fra Søstrene Grene som har håndkler i seg. 

2 kommentarer:

  1. Det ble jo kjempefint! Liker godt ting av sink.

    SvarSlett
  2. Har en liten overraskelse til deg på bloggen min. Titt inn!

    Kristine

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.