Bakgrunn

FB

søndag 19. mai 2013

Nytt på lysfatet


En kvast med fine hvite nelliker pynter opp på lysfatet mitt. Den fine sølvvasen fra Ikea har jeg hatt en stund, men ikke hatt så mye fremme i det siste. Den gjorde seg oppå lysfatet i sølv med en bukett nelliker i. 

Ellers har jeg fasa ut et lysfat nå som det er lysere tider og jeg ikke brenner så mye lys lenger. Da satte jeg det bort og lager heller et nytt til høsten igjen. Så da ble den hvite uglen fra Søstrene Grene overflødig og trengte ett nytt sted og bo. Passet ypperlig sammen med alt sølvet på spisebordet.

Løperen med stjerner på er også ny og kommer fra Living.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.