Bakgrunn

FB

fredag 18. mai 2012

Lene Bjerre


De knallfine lysestakene som ble bestilt fra Lene Bjerre for en tid tilbake er endelig i hus. Jeg la inn en bestilling hos Lene Bjerre Concept Store i Oslo som sa det ikke skulle ta så lang tid før de kom. Etter endel epost frem og tilbake viste det seg at de var gått ut av produksjon og dermed viste seg at ikke var mulig å skaffe. Men så skulle de likevel lage nye da de hadde endel i restordre, trolig flere som var interesserte i de fine lysestakene.

Eneste minuset var at de ikke ble billige da. Pris pr stykk var bare 119 kroner, men siden de bare ville sende med Postoppkrav og jeg var superinteressert i å få de så måtte jeg jo betale det det kosta.

Så den nette sum av 488 kroner for å få de sendt hjem, men vil virkelig si det var verdt det!


For jeg synes de er nydelige.


Det som gjorde at jeg fallt for disse, kontra andre lysestaker til kubbelys er grovheten og ikke minst at de er firkanta og ikke runde som de andre tusenvis jeg har kikka etter.

Lysene var de utsolgt for på Troll i Eske så de får komme senere, skal selvfølgelig ha Lene Bjerre sine egne kubbelys, da blir helheten mye finere. 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.