Bakgrunn

FB

mandag 21. mai 2012

Skyllemiddel

Helt siden jeg fikk barn for over 4 år siden har jeg brukt Blenda Sensitive Skyllemiddel. Også vaskepulveret både til hvitt og farget tøy. Det ble da brukt til alt tøy.


Men det lukter jo ikke noe, og nå når ungene er så store ville jeg har noe som lukta litt bedre.

Jeg har prøvd endel forskjellig av ulike merker, men tok litt tid før jeg fant min favoritt. Men nå tror jeg ikke at jeg kommer til å prøve noe annet merke.  For det er overhodet ikke nødvendig når en har funnet denne.


Min nye favoritt er Comfort Sommerfrisk!!
Skyllemiddelet over alle skyllemiddel!!

Den lukter kjempe godt, som om klærne er tørket ute i frisk luft. En deilig duft av sommer, synes faktisk det er litt vanskelig å beskrive den deilige duften. Den må bare prøves!!!

Jeg vasker klær mer eller mindre hver dag, og på dager som igår når jeg bytta ut sengetøyet til 4 personer er det ekstra godt med et skyllemiddel med god duft. Da blir klærne så gode og mye, ekstra deilig med en runde i tørketrommelen også. Og man kan legge klærne rett på plass igjen i skapet samme kveld.

(Men på barneklærne brukes enda Blenda Sensitive)


Dagens anbefaling!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.