Bakgrunn

FB

tirsdag 15. mai 2012

O deilige tirsdag

Selv om det regner ute og det ikke er så fint vær som en gjerne skulle hatt på denne årstiden så er det egentlig veldig lite vi kan gjøre med det.. Kom over dette på Facebook her om dagen- ganske godt skrevet i grunnen.


Men idag har likevel fått gjort endel hjemme. Merker godt at dagene går fortere med gjøremål nå som jeg jobber tre dager i uken. I grunnen er det ganske godt og ikke være hjemmeværende lenger, den beste grunnen er vel lønnen. 


Idag har denne kaken blitt laget, klar for 17 mai feiring.
Noen som vil gjette hvilken kake det er?

-den er her med en litt annen oppskrift enn vanlig på denne kaken-
(eget innlegg om denne kommer senere)


Ellers har jeg pakket inn pakken til den heldige vinner av Giveawayen min idag.
Klar for å leveres til heldige May Helen. Pyntet den med et hjemmehekla hjerte og litt pakkebånd.


Og siden det er 17 mai på torsdag så er klærne for dagen lagt frem og gjort klar.
Har også skylt opp skjorter og forkler, for ungene skal gå med bunad.

Selv har jeg også bunad, men klesskapet mitt liker den ikke så den spiser den opp. Andre som er plaget med dette fenomenet? Håper forresten å finne en kur innen neste år- for da har jeg lyst å bruke den nydelige bunaden min igjen. Vet faktisk ikke hvor mange år siden det er engang...

Og ikveld skal jeg driste meg til Nattåpent på Kvadrat. Ikke noe jeg egentlig er så fan av, men har et par småting jeg skulle handla uten ungene, så da må tiden bare nytes mens den kan.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.