Bakgrunn

FB

fredag 4. mai 2012

Småvaser

Etter å ha kikka gjennom en brosjyre fra Nille som var med siste BoligPluss som jeg abbonerer på, tok jeg turen til Nille. Første gangen hadde de jo såklart ikke fått de inn, hadde akkurat fått inn brosjyren selv. Det var så tidlig at den ikke var tredt i kraft.

Her kan du se Inspirasjon Vår brosjyren fra Nille på nettet.

Jeg har lenge sett etter små vaser til å ha små blomster i, type markblomster en plukker ute om sommeren. Så om noen av ungene skulle komme hjem med det nå i sommer har jeg hvertfall to vaser til å sette de i. Ser også for meg at de er veldig fine med en liten germini eller avskåret rose etter en stor bukett som har visna.



 To søte små vaser, kjøpte to ulike men i samme design likevel.


Prisen var jo garantert det beste med de, for de kosta bare 14,90. Men er veldig tynne og lette så tipper at det ikke skal så mye til for å knuse de.

Så hvis du også er på jakt etter slike vaser besøk Nille og ta en kikk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.