Bakgrunn

FB

lørdag 12. mai 2012

Nytt bad

Jeg skrev at jeg trolig ikke ville gjøre noe med badet i dukkehuset. Men så bestemte jeg meg om. Bestilte tapetprøver fra Flugger, deriblandt en tapet med rosa blomster med litt grønt i. Og siden det nydelige gulvet her inne er grønt så måtte jeg prøve å tone det ned så godt det lar seg gjøre.

Så her er badet før:



Og etter:



Ble litt finere gjorde det ikke? De rosa møblene her inne blir nok beholdt, mulig jeg skal prøve å bytte ut den brune doen som overhodet ikke passer inn i det nye designet.

Rom for rom kommer det i sammen dette lille huset mitt, og jeg er mer og mer fornøyd for alt som er ferdig.

1 kommentar:

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.