Bakgrunn

FB

lørdag 26. mai 2012

Nytt på gutterommet


Har ikke vist bilder av gutterommet med sengen hans på før tror jeg. Dette er en helt nymalt en, ettersom den han hadde før ble bytta med lillesøster, den var nemlig hull til sengehest i. Det bruker ikke en stor gutt på 4 år.

Sengetøyet er fra Mossi Suss. I en lys blåfarge med mange mange dyr på. Teppet som ligger ved hodeputen kommer fra Princess, og er fra tilbake i 2008 da han ble født. Det har alltid vært med i sengen siden han var liten, så tas med selv på overnattingsturer.


På veggen henger elefantbilde jeg har fått en veninne til å male på bestilling.
Under henger en knagg med biler på, og på gulvet står en gul Ole Brumm stol som fungerer litt som nattbord ettersom nattlyset hans ligger der. En liten lommelykt som han kan lyse på rommet hvis han skal ut av sengen når det er kjempemørkt midt på natten.

 Teppet er fra Skeidar og har blitt skrevet og linket om i tidligere innlegg om rommet.


Ikke så veldig mye nytt her inne, men stort sett brukes rommet bare til å sove på. Litt leking likevel, men for tiden går det mest i å kaste alle lekene ut fra kasser og hyller og løpe rundt. Herlige 4 åringer!!


1 kommentar:

  1. Herlige barnerom du viser frem.
    Ha en fortsatt fin pinse.
    -Tonje Merethe

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.