Bakgrunn

FB

torsdag 24. mai 2012

Nytt på jenterommet

Yngste i huset, som er en liten prinsesse på snart 3 år har fått seg stor-jente seng. Sengen er fra hennes pappa var liten og hun har nå lik som storebroren. Sprinkelsengen kunne vi garantert hatt mye lenger for hun turde ikke klatre ut. Bortsett fra en gang når hun ble så sint at hun gjorde det på ren vilje. Men når man er en meter lang og stor jente så trenger man ny seng.


Sengen er en helt enkel hvitmalt seng som har vært køyeseng for lenge siden.
Sengetøyet er såklart rosa  og kommer fra Mossi Suss.


 Hjemmelaget sengehest som min mann er ganske stolt av. Den er laget av en planke og boret hull i for å stikke inni rester fra gardinstengene på soverommene. Endelig kom det noe godt ut av å ta vare på diverse småting som mange ville kastet.


 Her hele sengehjørnet med uroen i taket og litt av det fine bildet som henger på veggen.


 Oppe på Expedithylla har det kommet et nytt Littlest Pet Shop hus. Det er ikke nytt, men fått i gjenbruk av datteren til min kusine. Til venstre kan de nye knaggene sees.


Usikker på om jeg har vist bilde av dukkesengen hennes før. Denne har min far laget til meg da jeg var liten og vi kjøpte sengetøy til den når jenta var 2 år. Så nå er det ofte prosedyre på å legge dukken oppi sengen og si "God natt, sov godt, glad i deg" som vi gjør med henne.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.