Bakgrunn

FB

torsdag 10. mai 2012

Minikommode

Helt tilbake i år 1999, det året jeg fyllte 20 og var på busstur i Øst Europa så ble denne kommoden innkjøpt. På et marked i Krakow, kosta rundt en 30-40 kroner eller noe, var uansett ikke dyre greiene. Noen som skjønner at jeg er gammel nå eller?

Jeg var altså på busstur sammen med alle de andre elevene på Follo Folkehøyskole dette året. Vi kjørte fra Oslo til Polen, Ungarn, Østerrike, Tyskland og hjem igjen. Jeg var i Budapest den våren jeg fyllte 20, dette har jeg gode minner om den dag i dag. Det er 13 år siden det.

Jeg har hatt den litt fremme og litt satt vekk litt de siste årene, men jeg er veldig glad i den.

Har dog ikke brukt den til noe, for den er så liten at det er ikke mye de små skuffene kan huse føler jeg.


 To større og to små skuffer. Det går ikke en fyrstikkeske i den engang, så små er skuffene.


 Oppå er det fint mønster, selve kommoden er i noe mørkt beis.


 Åpna de små skuffene for å vise.


Akkurat nå står den og pynter opp på kommoden på soverommet vårt, men den var vært litt rundt forbi. Ganske lenge stod den ute i gangen på kommoden, men føler den passer bedre inn her.

1 kommentar:

  1. Hadde nok passa i dukkehuset til Marte! :) ANg doen så går det an å male den hvit, det gjorde jeg her :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.