Bakgrunn

FB

lørdag 29. september 2012

Deilig lørdag!!

Igår åpnet som sagt Søstrene Grene i fine byen vår, Sandnes. Og dit kunne ikke jeg vente for lenge med å dra, jeg simpelthen elsker den butikken. Det kan bli nesten like farlig som Ebay med at den er lettere tilgjengelig....  


Her er butikken i den sørlige enden av Langgata. For lenge siden lå Kid Interiør i dette lokalet, hva som har vært der siden husker jeg ikke. Langgata er det egentlig svært sjelden jeg er i, tross alle fine butikkene der. Mulig det endrer seg nå, spesielt i tiden frem mot jul med julegaver som skal kjøpes inn.


Mange fine esker i ulike former, størrelser og farger. Ikke minst mønstre fra fargerike til enkle, også var alle like fine. Sleit med å finne den jeg ville ta med hjem.


Mange fine varer og butikken er innredet i kjent Søstrene Grene stil. Butikken er designet likt i alle byer, og man må gå gjennom hele butikken for å komme seg ut igjen. Virkelig et godt salgstriks!! I Sandnes får de pluss for at man kan gå flere runder uten å gå ut og inn igjen. Eller gå feil vei i gangene, ikke bra det heller hvis det er mye folk.

Det var ikke veldig mye jeg kjøpte idag, to esker, mer hekletråd, sugerør og to melaminkopper til ungene.
Men det ble litt, og nå er det jo ikke så langt ned når jeg skal ha noe mer. Annet enn å reise til Stavanger, selv om det ikke er langt i den forstand heller, men blir ikke mange turer i året likevel. 


Ellers idag har jeg pakket inn premien til den heldige som vinner Giveawayen min. Har du ikke deltatt kan du trykke deg inn her for å være med i trekningen du og. Treknigen foretas 15 oktober.

God lørdagskveld til dere alle sammen og videre god helg!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.