Bakgrunn

FB

søndag 16. september 2012

Ord i ramme

Ikke veggord, men ord i ramme.

Jeg er ikke så veldig fan av veggord, det kan være fint i rette settingen og rette hjemmet, men jeg synes ikke det passer hjemme hos oss.

Men i lang tid har jeg tøysa med at jeg skulle lage mine egne ord og lime i ramme på kjøkkenet.
Jeg var helt klar på at det var "Sitt fint og spis maten din" som skulle stå der. Litt på tøys, men litt seriøst også. Ungene har faktisk skjønt hva det står inni der og at de faktisk skal sitte fint i tripp trappene sine og spise middag, og sitte til alle er ferdig og spise.

Som sagt så gjort, nå har jeg også på en måte veggord.







To rammer med nytt innhold på kjøkkenet.


I den ene står det "Sitt fint og spis maten din"

 






I den andre står det Oppskrift på Lykke som jeg fant som veggord på internett.










Jeg har hvertfall laget noe unikt, kun et i sitt slag og kanskje en god ide til andre?

2 kommentarer:

  1. Så stilig. Jeg elsker veggord jeg da, men ser jo at det er noe som finnes i alle hjem snart....så dette var en orginal og unik ide..

    SvarSlett
  2. Føler jeg var ganske så kreativ når jeg kom på det egentlig!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.