Bakgrunn

FB

mandag 24. september 2012

Hekla batteri etui



Jeg har kjøpt meg nytt batteri til min fine Samsung telefon. Men har ladet opp det gamle og tenkte å ha det i vesken hvis en nødsituasjon skulle oppstå og jeg er tom for strøm. Men jeg ville ikke legge det rett i vesken, men ha det i noe først. Kom ikke helt på hva, tenkte å se om jeg fant en liten veske eller noe jeg allerede hadde liggende, men det gjorde jeg ikke.


Men jeg kan jo hekle så hvorfor ikke bare lage noe selv. Som sagt så gjort. Dette er gjort helt uten mønster og alt er tatt fra mitt eget hode. Om det teknisk er så pent kan vel diskuteres, men jeg fikk det hvertfall til.


Jeg la opp et par masker og økte på til det var stort nok for å få batteriet nedi. Så hekla jeg til det var langt nok og felte av med å lage en kant med staver. Jeg har festa et bånd i for å knyte igjen.

Ikke noe av det fineste jeg har lagt, men det er praktisk og det funker. I dette tilfellet var det det viktigste og da sier jeg meg fornøyd. Får en god følelse når man har laget noe helt selv. Jeg gjør hvertfall det.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.