Bakgrunn

FB

torsdag 27. september 2012

Søstrene Grene til Langgata



Endelig kommer Søstrene Grenes til Sandnes. Imorgen åpner de butikk der mot sørenden av "gadå", altså i Langgata- Norges Lengste Gågate. Veldig kjipt jeg ikke får vært der imorgen, men skal ned en tur på lørdag med minstejenta. Litt jentetid er kjekt, da er shopping så klart inkludert.

Jeg skal handle et par småting bare, blandt annet dette.



Noen Sandnes folk som skal på åpningen av butikken imorgen?

Jeg simpelten elsker den butikken, de har alt du trenger, og ikke trenger. Småting du ikke visste du trengte, ting du kan være kreativ med og lage til andre ting, eller lage ting av som garnet. Prisene er det beste, for det koster virkelig ikke mye. Sugerørene derfra er standard i mitt skap, husker ikke nå hva de koster men det er under 10 kroner for en pakke. Stæsj til barnebursdager har de og, og fine interiørting.

Den perfekte butikk for Hege. Gleder meg til Lørdag..... :)






1 kommentar:

  1. Enig! Elsker søstrene Grene! Så kjekt at de har kommet til Sandnes! :D

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.