Bakgrunn

FB

torsdag 13. september 2012

Etterlysning og work-in-progress

På tirsdag ble jeg litt ivrig når jeg vasket vinduer på innsiden i stuen. Ved et uhell klarte jeg å knuse den fine kuppelen man har lys i.  Egentlig bruker jeg å ta de ned når jeg vasker med nal og klut, men nå ble det bare en kjapp versjon med spray og klut ettersom det var så mye fingermerker.

Vet at hjertene som de henger i er kjøpt på Interiør AK i Sandnes sentrum, men tror ikke de selger de lenger. Vet og Kremmerhuset har solgt noen lignende. Men så er det jo å finne ut om det er mulig å få fatt i de idag?


Slik ser de ut.


De er 9 cm lange til dråpen nederst, og er ca 7 cm i åpningen øverst.
Det er jo veldig essensielt at de er like hvis jeg skal få tak i en ny.

Er veldig interessert i tips hvis noen har en ide på hvor jeg kan finne et nytt.
Aller helst i butikker i området, eller på nettet. Eller hvis du har en liggende du ikke trenger.
Hvis jeg ikke får tak i det må jeg rett og slett bare ta vekk det som man har kuppelen i og lyset oppi.
Ellers vil det se veldig merkelig ut ettersom den som henger i det andre vinduet er hel og fin.


Så til litt av dagens prosjekt. Kan du se hva det er?
Det er hundrevis av Lego klosser på et gammelt utslitt laken.

For noen uker siden fikk vi i hus lassevis med Legoklosser og bygninger fra mannen og brødrene var små. Det falt i god smak hos de to små i huset, men mor har siden det fundert på oppbevaring. Her er det ikke mye åpne kasser med leker i- det meste er i system.

Så derfor måtte også dette bli oppbevart på en bedre måte når det ikke er i bruk. Nå har jeg fått ene delen av denne løsningen i hus. Det er en todelt løsning på dette problemet, oppdaterer med nytt innlegg så snart alt er i orden. Det skal bli en fryd å ha litt system på lekene, igjen.... Helt til det kommer noe nytt i hus!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.