Bakgrunn

FB

onsdag 6. juni 2012

Dukkeskapet

Dukkeskapet som jeg tidligere har skrevet om her og her ble gitt i gave til 3 åringen i slutten av mai. Hun synes det var like fint som meg og ble veldig veldig glad.

Og så nydelig det er så er det kanskje ikke så rart hun ble glad. Se på bildene da.


 Hele skapet utenfra.


 Åpnet det og hengt opp noen av klærne. Fikk ikke plass til alt fordi det bare var 4 hengere. Men skal se om jeg får tak i fler.


Ikke lenge det er så systematisk tror jeg. Men tellekant på man ha, også i dukkeskapet.

Skapet er fra det Danske merket Sebra og selges i butikker som har interiørvarer for barn. Hvis ikke google det ihjel som jeg gjorde så kanskje du finner en butikk nærmt deg. Nettbutikk lykkes jeg ikke å finne det i.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.