Bakgrunn

FB

fredag 15. juni 2012

Ok, eller fy-fy?

Svært sjelden jeg har tørkestativ i stuen, kan skje et par ganger om vinteren når varmepumpen står på og varmer rett overfor. Da er det praktisk, men bare på kvelds og nattestid. Får jeg uventet besøk flytter jeg det på vaskerommet hvor "det hører hjemme"


Jeg er så "prippen" og fin på det at jeg synes et er fy-fy. Et tørkestativ er ikke noe som hører hjemme i en stue. Jeg synes jo også leker er rot jeg da....

Så hva gjør dere?

Har dere eget vaskerom, eller vaskes og tørkes klærne på et bad f.eks?
Kanskje dere har et eget klestørkerom?


Vi har heldigvis eget vaskerom, der vi bodde før vasket og tørket vi klærne på badet. Da stod det oftere på stuen, men da fordi det ofte stod på overbygget terasse. Har ofte klærne ute nå også, men det må bæres litt lenger for å komme ut på terassen og den er ikke overbygget.

Men klær støver veldig, så det er jo og en grunn til at de ikke tørkes i stuen. Også fordi ungene gjerne ville lekt under det og gjerne tippet det i heftig lek.




3 kommentarer:

  1. Her tørkes klærne ute eller i gangen. Har en stor og romslig gang, så klesstativene står der dersom det er fare for regn. Om vinteren står det i stua da det er varmere der enn i gangen. Ingen annen mulighet til å ha det på badet, og boden hvor vaskemaskinen står egner seg ikke best. Soverommet er et alternativ, men ikke best for sovelufta..

    Ønsker meg et vaskerom hvor jeg kan tørke, brette, stryke og sortere.

    SvarSlett
  2. Tror du og jeg er veldig like der ja;)
    Må flire litt når jeg ser rett på tørkestativet nå, men det er fordi det har stått ute*kremt*..
    Synes og det er herligt når barna blir så store at lekene kan ryddes UT av stuen:))
    Charlotte

    SvarSlett
  3. Vet ikke om jeg mener det er fy fy. Men har det aldri på stua selv. jeg har verdens minste vaskerom, men har plass under trappa til snora. Men jeg er berømt i nabofeltet for å være dama som henger ut klær i all slags vær. Og det stemmer. Så lenge det er litt trekk så tørker klær i nesten all slags vær altså. Mitt tørkestativ står mitt på haugen.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.