Bakgrunn

FB

torsdag 7. juni 2012

Vårblomst

Jeg synes Krysantemum er en kjempefin blomst.



Jeg husker fra jeg jobba i blomsterbutikk langt tilbake på 90 tallet da jeg var russ at jeg likte de da og. Likt som margeritter og prestekrager, for de er jo litt like i utseende.

Så når min store grønnplante denne uken sa takk for seg kjøpte jeg en hvit Krysantemum.
Da fant jeg frem igjen Eva Solo lysestaken vi fikk da vi gifta oss og satte ved siden av. Synes det passa så fint sammen.

Jeg vanner de ofte, for de liker ikke å bli tørre. Minst to ganger i uka.
Men du kjenner lett på jorden om den trenger vann eller ikke. Men siden jeg har et fravær av grønne fingre for tiden så er det ikke sikkert den lever så lenge.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.