Bakgrunn

FB

onsdag 20. juni 2012

Verdens beste potetsalat!

Til helgen er det St. Hans- den store grilldagen over alle grilldager. Et tilbehør jeg altid må ha uansett hva som grilles er Heges potetsalat. Jeg lager den likt som min mor altid har gjort, uten for mye dilldall i, det er rett og slett en superduper god potetsalat. Ikke så fan av de ferdigkjøpte og majones har ikke noe i en god potetsalat og gjøre synes jeg.


 Kok poteter og del i små biter.



Del eple og løk, jeg bruker den geniale Herb Chopperen fra Tupperware som jeg har eget innlegg om her.


 Bland alt sammen med et beger rømme. Kan også bruke litt creme fraiche, det har jeg gjort en gang jeg var tom for rømme. Men ikke bruk bare det, da blir det en annen smak.


Nam nam nam, verdens beste potetsalat!

Det er noe med de deilige smaken av rømme kombinert med eple og løk som er suveren. Når jeg var liten hadde vi ofte løk ved siden av, men jeg venner ungene i huset her til å spise alt de får servert og jeg ser jo egentlig ingen grunn til at de ikke skal spise løk.


God grilling og god St. Hans!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.