Bakgrunn

FB

lørdag 30. juni 2012

Ny rosa sofa

Siste kapittel i sagaen om dukkehuset er skrevet. Til 3 års dagen fikk jenta rosa sofagruppe som hun ønsket seg (les: jeg ønsket for henne)


 Sofaen og to av dukkene vel plassert i sofaen. Med sofaen hørte det teppe, bord og stol.


Hun fikk også en dukkefamilie i samme serie, mor og far og sønn og datter. Denne kan kjøpes her.
Også to babyer fikk hun av tanta si, men de låg og sov i sengen når jeg tok bildet.

Nå er dukkehuset komplett og begge ungene synes det er kjempestas og leke med det. Hun kan jo på sikt også ønske seg nyere møbler til huset om hun vil det, eks bytte ut det grønne retro kjøkkenet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.