Bakgrunn

FB

fredag 15. juni 2012

Snart helg!

Klokken er over to og selv om jeg har over en time igjen på jobb har helgestemningen tatt meg. Jeg kan snart sette meg i bilen hjemover og kjøre i den deilige køen fra Stavanger mot Sandnes. Man vet aldri når og hvor køen begynner og ofte kan det gå veldig saaaaaaakte, men hjem kommer man jo. Bare ikke altid når man vil, jeg har som mål å hente ungene i barnehagen klokken fire- men ikke altid jeg når det. Men det overlever vel både jeg og ungene, bare man er der til stengetid halv fem.


Jeg liker ikke innlegg uten bilder, og siden jeg ikke fikk laste inn bilder fra nettet og ikke hadde noen egne tilgjengelig så blir det et gammelt. Men en deilig bukett med roser skader jo ikke å ta med hjem fra butikken til helgen, eller kjøpe til mannen kanskje? Eller aller helst fra mannen til kona, eller det er vel mest vanlig. Men man trenger egentlig ikke å få det av noen, jeg kjøper ofte blomster til meg selv.

Jeg kan jo feire at jeg har fått over 5000 sidevisninger siden jeg starten bloggen min på slutten av 2011. Jeg har virkelig fått en ny hobby og synes alt er kjempekjekt. Ikke noe negativt, og jeg tenker blogg så ofte at jeg har eget notat på mobilen med ideer til innlegg jeg kan skrive og bilder jeg kan ta. Snakker vi avhengig eller er dette normalt?!

HELG er et deilig ord, hva skal du i helgen er jo en kjent frase man ofte hører en fredag eller torsdag og for den saks skyld.

Jeg har ikke store planene. Ungene skal i pensjon til farmor og farfaren sin imorgen, så dermed har jeg en hel dag uten de. Da bør man jo få gjort noe som de ikke kan eller bør være med på. Ikea tur i nytt varehus er til vurdering, da helst uten mannen siden det ikke akkurat er hans favorittaktivitet. Han kan heller plasseres hjemme i carporten med malekost og maling. Hvis bare været holder da...

Jeg skal uansett hente de nye brillene mine, det blir stas. Kanskje jeg skal shoppe litt også, hvem vet. Kanskje et interiørelement eller to, da blir man altid glad. Eller nye blomster kanskje?! Enten inne eller ute.

Mat må man handle uansett, også må man slappe av litt. Eller slappe av masse. Alt ettersom man ønsker selv. Ser ikke ut som det kan gjøres ute i solen i Rogaland imorgen for den skal vel heller være fraværende.

Så uansett hva DU skal i helgen, inne eller ute, hjemme eller på ferie, båt eller fjell......

GOD HELG!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.