Bakgrunn

FB

mandag 2. desember 2013

Artig plante


Jeg liker å ha planter og blomster i hus hele året. Sånn egentlig! Men noen ganger kan de ha meget kort levetid, men andre ganger slår de grønne fingrene fra jeg jobbet på blomsterbutikk til for fullt og jeg kan faktisk ende opp med å bli flink med en plante. Håper jo at akkurat det skjer med denne!


Dette skal jo være en plante som skal tåle noe og ikke trenger så mye vann. Bare det lover jo godt for at den kan leve lenge i mitt hus.

"Sukkulenter er en kaktuslignende plante som lagrer vann i bladverket. Derfor trenger den lite tilsyn, og kan den klare seg godt selv om man skulle slurve med vanningen." (tatt fra http://www.skalleberg-gartneri.no/produkter/sukkulent)

Jeg synes planten var veldig dekorativ og ser ut som en rose

1 kommentar:

  1. Har heller ikke grønne fingre, men prøver så godt jeg kan. Det eneste som overlever hos meg er orkidèer og en av de du har på bilder....av en eller annen grunn så vokser den vodsomt i høyden :S
    Lykke til og som det sies- alt kan læres!
    Klem Nataliya

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.