Bakgrunn

FB

torsdag 19. desember 2013

Julestjerna på kjøkkenet

I det andre innlegget mitt om julebelysning ute skrev jeg at jeg har fått nye stjerner i vinduet på kjøkkenet. 
Dette er noe jeg har kikket etter siden vi flyttet inn her for over fire år siden. Men jeg er som kjent kresen på å kjøpe noe, skal virkelig like det før kortet dras og det kommer inn i mitt hus. 

Gleden var derfor stor når jeg i år ved første øyekast likte stjernene fra Nille som kom i salg i november. 
Prisen var 99 kroner men de ble solgt til halv pris og jeg fikk dermed to for under 100 kroner.


Før hadde jeg kun en stjerne i ene vinduet, og egentlig passet det jo helt fint at den sluttet å virke ifjor. For jeg har jo ville hatt to stykker her så det blir en i hvert vindu.


Og disse er jeg kjempefornøyde med og håper de vil vare i mange år fremover.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.