Bakgrunn

FB

mandag 30. desember 2013

Julen i vårt hus!

Det er over en uke siden jeg pyntet til jul og julepyntingen er litt på hell her. Egentlig kunne jeg tatt det vekk allerede før nyttårsaften, men det blir stående til lørdag neste helg. Denne juleuken siden sist innlegg lille julaften har vært en god og fin jul. Litt lang har julen vært fordi været har vært så utrolig dårlig her i vest at det knapt har vært mulighet for å gå ut å lufte seg. Så det har blitt mye innetid og inneaktivititeter for de to små i hustanden.

Men tilbake til julepynta hus, her kommer noen bilder.


Det pyntes til jul med både sølv og rødt her i hus. En jul uten rødt ville ikke fungert her, det er julefargen for meg. Noe julepynt er gammel men andre ting er av nyere dato. Dette er julekulene og stjernene på etasjefatet mitt et eksempel på. De fine englene som henger på bildet i midten nederst er noe av det jeg setter mest pris på av julepynten min, disse har jeg fått av min mor.


Sammen med klokken med rød sløyfe på det øverste bildet er de to nissene øverst til høyre her laget av mine barn. Det er den pynten jeg setter stor pris på og aldri ville vært foruten. De blir så stolte når de ser at det står fremme pynt som de har laget og gitt i gave.


Halmbukker med røde sløyfer på har jeg alltid satt veldig pris på, her står de nå i gangen og hilser gjester velkommen. Røde plysjstrømpe hengte på døren til barnerommene natt til julaften og nissen kom med overraskelse oppi til barna...


Engler har jeg vel mer av enn nisser i julepynten, her er det mange røde som er plassert sammen. Tilogmed på gjestetoalettet nede har jeg en nisse stående, litt jul i alle rom.

får julepynten stå i et par dager til selv om jeg egentlig er lei så er det jo veldig fint å se på tross alt.... 

1 kommentar:

  1. Så fint du har det! :) Er egentlig litt lei av julepynten eg også no, men den får stå til helga :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.