Bakgrunn

FB

torsdag 12. desember 2013

Vinneren er trukket!

Idag for to år siden, tilbake i år 2011 skrev jeg det aller første innlegget på min blogg. Jeg ga bloggen navnet "Frøken Hege" rett og slett fordi jeg heter Hege og er en frøken, selv om jeg er gift... :)

Siden den gang har jeg skrevet 545 innlegg og hatt nesten 94 tusen sidevisninger. Det hadde jeg overhodet  ikke trodd den gang, og jeg er innerst inne litt stolt av meg selv! Håper i år 2014 og ta bloggen enda ett hakk videre og gjøre mer ut av den. Den som lever får se....



Det mest populære innlegget er et jeg skrev i november som er om å lage egne lysballer, det kan en lese -her- Ett innlegg jeg la endel arbeid i og gleda meg til å legge ut å dele med dere lesere.

Tilbake til feiringen av meg selv, for siden jeg skrev om å gi vekk en liten hemmelig premie i november har jeg fått enda flere visninger, og nå skal en vinner trekkes. Jeg har pakket inn og gjort klar en liten gave til vinneren. Noe "julete" og koselig og pynte med nå til jul.


Og det som er inni denne gaven sendes til


................................................




Dama fra Akershus som skriver den superfine bloggen "Har en drøm"

Send meg din adresse til: frokenhege@gmail.com og jeg skal snarest mulig sende pakken!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.