Bakgrunn

FB

fredag 6. desember 2013

Julegaveinnpakning 2013

Egentlig prøver jeg å vente lengst mulig med å pakke inn julegavene. Nærmere jul er det større sannsynlighet for snø og det er så ekstrem julefølelse å sitte inne og pakke gaver når det snør. Da tenner jeg lys, spiller julemusikk, spiser julekaker og drikker gløgg. 

Men siden det er deler av familien som skal få disse gavene nå tidligere i julemåneden måtte jeg pakke de inn tidligere. Men det er likevel like koselig å ha bordet fullt av julegaver og finne frem den fineste innpakningen og sette i gang. Årets julegaveinnpakning og tilfra lapper har jeg skrevet innlegg tidligere om hvordan skulle  se ut og nå skulle jeg bare sette det sammen.

   

Alle julegavene i denne omgang er pakket inn og klare for levering til familie.


Her en pakke med rødt papir, god jul bånd og tilfra lapp med stor stjerne.


En annen med rødt papir, en liten sløyfe, og lik tilfra lapp.


To andre hadde rødt god jul bånd og sløyfe på gråpapir. Og hvitt papir med rød rutete sløyfe og bånd.


Jeg er veldig fornøyd med del en av årets gaver, jeg elsker å pakke inn gaver og legger gjerne hele sjela mi i for å få det fint. Det føler jeg virkelig jeg klarte i år også! Trenger du inspirasjon til andre måter å pakke inn gaver på enn standard glansa kjøpepapir og klistremerke tilfra lapper som alle bruker så kan dere også se -her- på fjorårets gaver. 

1 kommentar:

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.