Bakgrunn

FB

fredag 21. desember 2012

3 ting det IKKE blir jul uten!


For meg blir det ikke jul uten blandt annet disse tre tingene.


 Rød julestjerne, selv om jeg ikke er så veldig glad i rødt resten av året pyntes det med rødt til jul. 


 Det kjempenydelige klokkespillet mitt i sølv som jeg fikk i gave for et par år tilbake.


Julekrybben med små porselensfigurer symbolsk for julen.
Denne krybben fikk jeg min mor til å kjøpe på Nille for mange mange år siden da jeg jobbet der selv. Hun har selv hatt den fremme i alle år, men nå som jeg har barn har jeg fått den i hus selv og lar den stå der og symbolisere det julen egentlig handler om!

Jeg har brukt dagen til en siste shinings av hus og hjem, og har pyntet litt her og der. Resten kommer i løpet av dagen idag, eller imorgen lørdag. Da er det også planen at vi skal pynte juletreet, så kan vi heller bruke lillejulaften til å kose oss inne og nyte synet av et fint pyntet hjem.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.