Bakgrunn

FB

lørdag 29. desember 2012

Vil DU bli min følger?


Jeg har 69 følgere på Google og vil så gjerne runde 70 før vi går inn i 2013.
Jeg har sett på det samme tallet lenge nå og vil gjerne ha nye følgere.

Om du synes det har blitt litt lite innlegg i det siste så skyldes jo det julen og litt sykdom.
Men har flere ideer på lager og kommer sterkere tilbake i det neste året.

Vil DU bli min 70 følger?

Hvis du legger deg til som følger (til høyre i menyen) og i tillegg sender din postadresse til min epost: frokenhege@gmail.com så dukker det opp en overraskelse til deg det neste året.....






1 kommentar:

  1. Jeg er allerede din følger, men vil da meget meget gerne modtage en lille nytårsgave fra dig min mail er helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.