Bakgrunn

FB

fredag 21. desember 2012

Ny julegaveinnpakning


Jeg skrev jo dette innlegget om hvordan jeg pakket inn julegavene i år. Men så gikk jeg tom for vanlig gråpapir og fikk ikke tak i likt. Alle butikker var tomme nå før jul så det er nok ikke bare meg som pakker inn gaver i gråpapir. Jeg måtte derfor kjøpe en annen type som er nesten likt med belagt med et tynt lag av "gull" eller noe. En litt annen pris også, men heller det enn de glorete papirene fra kjedebutikkene.

Som om ikke det var nok så fikk jeg heller ikke tak i flere av de små hjertene fra Nille som er brukt som Tilfra lapper. Så da ble det en litt annen versjon på de siste julegavene. 


Enkelt papir med gullsløyfe, den utstansa tilfralappen i papp og et lite hvitt tre hjerte ment til å dekorere lys med fra Princess. Synes det ble ganske så enkelt og fint det og.

Jeg har allerede en ide til neste års innpakning, synes det er så kjekt å pakke inn fine gaver.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.